oktober 3

Santa Barbara – Los Angeles

dag 9                                                                      dag 11

Maandag 14 oktober Hotel: USC Hotel Suite for 1 night €240

Temperatuur Los Angeles: 20*C

Foto’s

Vandaag rijden we naar L.A. maar we moeten eerst nog een hotel vinden. We pakken de laptop erbij, Trivago staat nog open en na een kwartiertje zoeken hebben we een mooi hotel gezien. In de buurt van het L.A. Dodgers Stadium en in de buurt van Griffith Observatory want deze 2 willen we graag bezoeken.

Dus ik boek het hotel en kan verder m’n gang gaan met de laatste spullen inpakken tot Marco roept dat hij de bevestiging van het hotel binnenkrijgt en dat ik voor maandag 28 oktober heb geboekt! ……Shit…. euh…. het was een boeking zonder annulering! Gelukkig gaat mijn hero Marco bellen met Booking.com, legt uit dat de datum verkeerd stond en wij op die datum niet meer in de VS zijn. Na een kwartier, Booking had intussen contact gezocht met het hotel, horen we dat het hotel de reservering wil annuleren. Wat ben ik daar blij om… ik had het anders tot in den treuren aan moeten horen dat ik €240 had weggegooid 😉

Ik kijk nu wel goed of dit hotel voor VANDAAG nog een kamer vrij heeft en dat is nog het geval en dus besluiten we via Booking het hotel voor vanavond te boeken.

Nu alles in de auto en vol gas naar een lekker ontbijt wat we hebben gevonden in de vorm van Summerland Beach Café. Wanneer we onze buik vol hebben rijden we via Highway 1, de scenic route langs de kust, naar L.A. waar we het L.A. Dodgers Stadium bezoeken.

We rijden dwars door L.A. en kijken onze ogen uit, er valt hier genoeg te zien! Wanneer we bij het immens grote stadion van de Dodgers komen mogen we het terrein oprijden, de blue line volgen zonder te stoppen voor foto’s en doorrijden tot we bij de shop komen.

Daar aangekomen mag je gewoon de tribune op en sta en zit je dus gewoon op een gewone maandag in oktober op de tribune van de L.A. Dodgers, zo gaaf!!!

Hier vermaken we ons wel een klein uurtje, in de fanshop scoren we nog een bal en een pet.. helemaal top!

Daarna rijden we naar ons geweldige hotel, deze ligt bij de University of South California en het is een super mooi hotel en we hebben een geweldige suite!!

Tom besluit om even te gaan sporten, Marco en Saar gaan zwemmen, Roos heeft ff rust want Bas en ik lopen even naar een CVS om wat te snacken te kopen.

Zometeen gaan we even eten en daarna rijden we naar het Observatory om L.A. bij nacht te zien. Dat wordt zeker een spectaculair uitzicht!

4 COMMENTS :

1. By Karin en Rovère on

Prachtige reis en mooie foto’s,het genieten straalt van de foto’s.
    Wat leuk dat Bas in Santa Barbara naar een vriend kon.
    Lekker genieten nog met dat mooie weer, hier alleen maar regen, maar het is niet echt koud gelukkig.
    Groetjes voor de fam. Dikke kus!

1. By De Grootjes (Post author) on

Ja dat was zeker leuk. Hij vond het ook erg gezellig met die vriend die daar nu op de universiteit zit. XM

2. By Bert + Leny on

Hoi, fijn van het hotel en booking dat ze meewerken, het is voor ons de reden dat wij de hotels altijd via booking.com regelen. Bij problemen zijn ze makkelijk te bereiken en helpen ze je altijd. Jullie zien er heerlijk gezond en knap uit op de foto’s natuurlijk (ha,ha). Als we nu eraan denken dat jullie naar San Diego gaan, willen wij wel gelijk het vliegtuig instappen en ook die kant op komen. Maar helaas, het gaat niet lukken. Veel plezier met veel mooi weer in San Diego. B & L.

1. By De Grootjes (Post author) on

Inderdaad, alle lof voor Booking! Het is weer heerlijk in SD, wat is dit toch een ge-wel-dige stad. We kunnen hier wel 2 weken blijven! Maar helaas zijn het nog maar 2 dagen… Waar we heerlijk van gaan genieten! XM