augustus 13

San Diego

Zaterdag 08 oktober 2016

Foto’s dag 6

Vandaag zouden we eigenlijk een rodeo bezoeken. Maar dat hebben we vanwege de verkeersdrukte gecanceld en zijn daarvoor in de plaats gaan varen met een boot. Nadat we vanochtend wakker werden in heerlijk San Diego zijn Marco, Isabelle en ik langs het strand naar de supermarkt en Starbucks gelopen. Even genieten van de vroege ochtend en het prachtige strand. De temperatuur was al heerlijk en het was er al druk met joggers en andere mensen die al vroeg aan de koffie zaten terwijl ze uitkeken op de oceaan, wat heerlijk! Terug bij het hotel hebben we rustig ontbeten en zijn we gaan zwemmen in het zwembad bij het hotel. Rond het middaguur gingen we de route checken en kwamen toen tot de conclusie dat de oorspronkelijke 2 uur en 35 minuten reistijd wel 4 uur zou kunnen worden met al het oponthoud op de weg. Daar had niemand zin in en dus besloten we om niet te gaan en in plaats daarvan lekker naar het strand te gaan. Bij het strand aangekomen zagen we verhuur van allerlei watersporten en boten, de keuze was snel gemaakt! We zagen een ‘Duffy’ dat is een soort van elektrische boot en vroegen de mevrouw achter de balie of ze die nog even voor ons wilde vasthouden zodat we even wat handdoeken en drinken konden halen. Terug bij de verhuur moesten we een formulier invullen, betalen en konden we, na instructies te hebben gekregen op pad. Tijdens de instructies vielen onze ogen op een iets grotere boot, die er eigenlijk ook wel stoerder uitzag. En dus vroegen we of die ook beschikbaar was en wat de prijs van die boot was, dat was maar $25 meer en ook deze was beschikbaar. Dus hup, alles weer overhevelen naar de andere boot, ik even terug voor de bijbetaling en daarna konden we gaan.  Het was echt superleuk om met een snelle boot te varen, iedereen een keer achter het stuur, wat een heerlijkheid! We waren zo blij dat we voor deze boot hadden gekozen! Die andere boot was zeg maar meer de elektrische fiets onder de boten, dus dit was een stuk ‘cooler’ vonden de kinderen, behalve Isabelletje, van haar mochten alleen Marco of ik achter het stuur. Ik heb fijn bedankt voor het sturen en heb heerlijk in de zon gezeten. Na het varen zijn we nog even gaan zwemmen of bubbelen bij het hotel en ’s avonds hebben we, net als 2 jaar geleden, de rij getrotseerd bij Phil’s BBQ. Na het eten nog even een ijsje gehaald bij Baskin Robbins en daarna terug naar het hotel waar Marco en Tom nog samen wat zijn gaan drinken bij de bar waar live muziek was. De meisjes waren moe en dus bleef ik met hun in de kamer.

5 COMMENTS :

1. By Ada en John Verheij on

Hallo jullie genieten wel zo te zien,prachtige foto,s Mis je je kopje SENSEO NIET ?Hier gaat alles goed elke dag naar nulde met Doek geweldig. NOU LIEFS UIT PUTTEN EN EEN POOT VAN DOEK XXX