augustus 20

Los Angeles – Dana Point, CA

Dag 1                                                                                                    Dag 3

Zondag 1 oktober 2017 Doheny State Beach RV Campgroud

Foto’s

Zondagochtend in L.A. We zijn wel tig x wakker geworden en 6 of 7 uur zijn we er maar uit gegaan. Nadat we ons hadden aangekleed zijn we eerst koffie wezen halen bij (uiteraard) Starbucks en tegen 8 uur waren we terug bij het hotel en konden we bellen met El Monte om een tijd af te spreken om de RV op te halen. We gingen uit van na 13:00. Dat stond ook in de papieren en het was dus een aangename verrassing dat we om 9:30 al mochten komen! Normaliter moet je voor een ‘early pick-up’ flink extra betalen. Vervolgens kregen we ook een email van American Airlines dat onze bagage om 09:00 bij ons hotel bezorgd zou worden, helemaal top! We konden nu mooi eerst op onze bagage wachten, daarna naar El Monte rijden om de RV op te halen, vervolgens de huurauto terugbrengen naar LAX  en dan gelijk doorrijden naar onze eerste overnachting, Doheny State Beach! Onderweg zouden we dan wel ergens boodschappen doen.

Helaas, om 09:00 geen bagage. Dan maar eerst de camper ophalen en daarna de bagage oppikken. De camper ophalen kost je minimaal 2 uur met alle papierwerk en uitleg. Dus toen wij met camper én auto terug reden naar het hotel en daar aankwamen en er nog steeds geen tas was gebracht, waren we flink pissig! Tja, dan duurt wachten lang. Ik ben toen maar met Isabelle boodschappen gaan doen en Marco begon alvast met het inruimen van de bagage die we wel hadden. Uiteindelijk werd de tas tegen 15:30 gebracht en konden we eindelijk vertrekken, eerst nog terug naar LAX om de auto terug te brengen. Ging gelukkig in 1 x goed en daarna op weg naar de zee.

Voor onze 1e nacht hoefde we gelukkig niet heel ver en met een uurtje waren we op bestemming. Het is wel heel erg wennen om met zo’n groot bakbeest te rijden, qua geluid lijkt het alsof we in een tank zaten, verschrikkelijk.

Nadat we de camper op z’n plek gezet hadden ging de zwemkleding bij Isabelle aan en moesten we naar de zee. Na het zwemmen lekker langs het strand gelopen en bij een leuk strandtentje wat gegeten. Daarna ging het licht wel zo’n beetje uit.

doheny-state-beach_23641899218_o

1 COMMENTS :

1. By john en ada on

De vakantie is dus begonnen eerst een bakkie Starbucks en gaan met die banaan,camper eerder ophalen en bagage terecht wel met een flinke vertraging.Na deze morgen/middag naar zee en lekker zwemmen.NOU IN pUTTEN ALLES OKE EN DE GROETEN UIT putten.