augustus 20

Dag 16 San Diego Old Town

Dag 15                                                                                             Dag 17

Zondag 15 oktober 2017

Foto’s

We worden heerlijk wakker en genieten opnieuw van deze kamer mét het fantastische uitzicht. Dit kunnen we wel 3 weken volhouden, San Diego is een heerlijke stad en terecht onze favoriete stad aan de Westkust! We lopen naar Ralph’s supermarket om daar ons ontbijt te kopen en wanneer we terug zijn halen we koffie in de koffiebar in het hotel, deze is nieuw en een aanwinst, en lopen dan alvast naar strandstoelen aan de baai om eerst van de ochtend, de koffie en het uitzicht te genieten! Na de koffie gaan we ontbijten, ondertussen zijn Bas, Rosalie en Isabelle ook wakker geworden. Na het ontbijt willen de kinderen nog wel even zwemmen. ’s middags gaan we, opnieuw, Old Town bezoeken. Hier zijn we al eerder geweest maar het blijft gewoon een leuk tijdverdrijf. Eerst nog even langs de GameStop om een PSP-spel te kopen… Voor het avondeten hebben we een Texas Roadhouse gegoogeld, deze bleek te bevinden in een stadje boven Carlsbad, uurtje rijden maar dan eet je wel bij Texas Roadhouse 😉 Na het eten weer terug naar ons hotel en nog weer even gekaart, zo gezellig en heerlijk dat Bas erbij is en zo jammer dat Tom niet mee kon!!