augustus 20

Dag 15 Las Vegas – San Diego

Dag 14                                                                                            Dag 16

Zaterdag 14 oktober 2017  Hotel: Catamaran Resort Deluxe room, no breakfast, 4 nachten €788

Foto’s

Wat een heerlijkheid weer… Vandaag rijden we naar San Diego en slapen we wederom in de Catamaran, heerlijk vinden we het daar. Snel nog even ontbijten voordat we hier met gierende banden vertrekken!

Onderweg doen we korte stop in Calico Ghost Town. Dit spookstadje in de Mojavewoestijn ligt vlak naast de interstate 15 en ik wilde het graag bezoeken. Het voormalige zilvermijnbouwstadje is door alle toeristen niet echt een spookstad meer maar het is wel leuk om het te bezoeken. We hebben er een uurtje rondgelopen, en daarna zijn we doorgereden naar San Diego. Rond 16:00 waren we op plaats van bestemming en gingen we inchecken, onze kamer was nog niet klaar en zou nog 20 minuten duren. We hebben even lekker op het terras gezeten en een kop koffie gedronken waarna de dame van de receptie ons onze kaart van de kamer gaf. We zaten nu in een heel ander gedeelte van het resort en hadden een kamer gekregen met een waanzinnig mooi uitzicht op de baai!! Superblij waren we met deze kamer. Hier is het uitstekend toeven! De meisjes gingen zwemmen, Bas z’n playstation aansluiten en wij gingen naar het strand om daar op een strandstoel te genieten van …. alles.

’s Avonds zijn we wat gaan eten in een sportbar aan het water, wat we niet hebben kunnen zien want het was hartstikke donker. En daarna nog wat gedronken en gekaart in de loungebar van het hotel.