februari 17

Yuma – San Diego – Amsterdam

Dag 10

Hotel: Four Points by Sheraton

Foto’s

Vandaag rijden we naar onze laatste bestemming, namelijk San Diego. Deze stad was de eigenlijke reden om in februari de plas over te vliegen maar omdat het de hele week niet zo warm in SD is geweest hebben we een alternatieve route gedaan. En daar hebben we geen moment spijt van gehad!

Nadat we vanochtend wakker zijn geworden, is Marco koffie gaan halen. Het is denk ik overbodig om te schrijven waar dat was…;-) Ik heb ondertussen de tas en koffertjes ingepakt en toen zijn we gaan ontbijten bij Kneaders. Bas bleef nog op de hotelkamer want hij had nog geen trek en wilde liever na het uitchecken even langs de In N Out burger, ook prima.

Nadat alle buiken gevuld waren zijn we op weg naar San Diego gegaan. Omdat het zulk lekker weer hier nog is en in SD prut, besloten we om een stop op El Centro te maken om te kijken of er nog wat vloog hoewel het zaterdag was. En het was maar goed dat we die keuze gemaakt hadden want we werden enorm getrakteerd op een airshow van de USAF NAVY, niet normaal zo vet!! En plus het fantastische weer, het is zo op de laatste dag echt genieten!

Nadat we 2 uur later weer verder rijden komen we al snel in de bewolking en zelfs motregen en zo rijden we San Diego binnen. We rijden gelijk naar het hotel, een supermooi hotel en een prachtige kamer. Nadat we ons hebben opgefrist zoeken we weer op Yelp een goed restaurantje op en voor vanavond is dat de ‘Wood Ranch’ geworden en dit is echt een topkeuze, voor in SD hebben wij er weer een goed restaurant bij! Na het eten rijden we toch nog even langs het resort ‘Catamaran’ waar we eigenlijk normaal gesproken zitten wanneer we in SD zijn. Heerlijk om ook hier weer even gereden te hebben en omdat we er toch zijn, checken we ook maar gelijk nog even het strand. We horen en zien de oceaan, Marco en Saar lopen er nog even heen en dan zit het er toch echt op. We rijden terug naar ons hotel en morgen vliegen we terug naar Nederland.

3 COMMENTS :

1. By john en ada on

Goede vlucht terug, fijn jullie weer te zien.XXX.

2. By Karin & Rovère on

Het zit er weer op, jullie hebben weer genoten en nu weer terug naar huis, goede reis terug, we zien jullie gauw 😘